aldrig mer allsång

Nu var det ett ta sen jag skrev igen, har inte orkat bara men iallafall. I tisdags var jag å min kusin på allsång å de va den längsta dagen i mitt liv, och den varmaste här i sverige kanske. vi kom dit vid 10 typ å satt i solen tills de började regna vid 4. Min kusin brände sig ganska mycke på ryggen å jag brände mig på ryggen eller aa vid nacken typ, å på armarna, min bränna är inte direkt snygg för jag hadde ett brottarlinne? på mig så jag är vit i mitten å röd/brun på sidan om ni fattar. Vi stog upp från 4 till  typ halv 10 å jag trodde jag skulle dö. Min rygg värkte å mina fötter gjorde ont. De va en tjej som stog bredvid mig som inte kunde stå på sina egna ben verkade det som, hon stog å lutade sig på mig så jag fick dubbel vikt så jag fick as ont precis under knäväcket. jag flyttad e på mig lite för att kolla om hon hängde på mig eller om de ava för att de va trängt. Hon höll på å ramla när jag flyttade på mig så då visste jag att hon hängde på mig å de va as JOBBIGT! aldrig med allsång.

Å min data håller på å fuckar ur. Den startar om av sig själv märkte jag nyss, synd att datan håller på å gå sönder. Jag blir gaaaalen på den här datan snart, dax å köpa ny kanske?

Idag ska jag handla å fixa lite här hemma för imorn ska vi fira Malin här hemma de kommer lite folk hit så de blir trevligt =) vet inte om jag skriver nå mer idag men får se vad som händer Ha en bra dag /Tina

<---- Han sjönd den bästa tarzan låten, men jag hittar inte låten blir nästan ledsen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0