booooring

gick från sötnöten halv 9 imorse, kom hem vid halv 10 käkade frukost å sen tänkte jag att jag skulle sova i   typ 1 timme innan jag skulle börja städa men så vart de inte, jag sov 2 timmar istället för jag inte orkade gå upp. Jag dammsög bara idag för petta kom hem å jag vart störd så jag fortsätter med städningen imorn.  Har legat å degat i sängen i typ 2 timmar på eftermiddan å de va riktigt skönt, jag förstår bara inte hur jag kan vara så trött hela tiden :S Min söta farmor kom förbi för typ 1 timme sen också å lämnade sommar pengar å de tackar jag för, för jag är fattig, får se vad jag slösar som pengarna på. nu ska jag följa med mamma till centrum fram och tillbaka, jag sa att jag följde me om jag fick godis  haah jag är godisgris å kommer bli tjockis men de är bara kul. ska kolla sverige matchen sen också  å hoppas på vinst, Fast jag är besviken över att inte chippen kan vara med å spela pågrund av sin skada. nu har man  ju ingenting att kolla på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0