de blir aldrig som man tänkt sig

Det vart ändrade planer igen tillslut,  vi gick aldrig hem till robin utan vi åkte hem till dennis istället, vi kollade på filmen hitman å de är inte den bästa filmen men den är okej.  Spanien vann mot italien nyss också, grattis säger jag till dom. de är lag som är i semin som jag aldrig trodde skulle komma dit. som turkiet å ryssland. Jag triodde att iallafall holland å portugal skulle vara i semin men jaja de blir aldrig som man tror. får se vad som händer imorn, ingenting tror jag. ska kanske träffa sötnos på kvällen men får se hur de blir med den saken om han vill och orkar de vi säga har inte så mycke mer att skriva men vi hörs. Sov gott ni som ska sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0