=)

Jag förstår inte hur jag kan sova så mycke men ändå vara så trött. Kom hem från Sötast halv 10 imorse å då käkade jag frukost å sen gick jag å la mig, jag ställde klockan på typ 11 men orkade inte gå upp så de slutade med att jag sov till halv 2 typ, å jag har vart seg typ hela dan. Har inte alls hänt mycke idag, jag va me Maliiniiio nu på kvällen å hon är ett ufo kan jag berätta;) vi skulle ta en fika inne i stan å jag frågade henne om de ens fanns nått fik öppet vid 9 halv 10 å de skulle de tydligen men de fanns de inte ;) haha så de vart att fika på donken, en glass, pommes en cola å en hamburgare som typ va 1 timme gammal? den va typ kall å hård så de vart bara några tuggor av den. lite besviken vart jag faktiskt;)
Jag har inga planer tills imorn, jag angelica å malin skulle igentligen göra nått men så blir de inte nu tydligen för malin ska ha de trevligt hemma hos henne å angelica ska tydligen käka middag eller lunch med jennifer så de lär väll bli en hemmakväll i min säng för min del, kuligt;)  aja ska väll  inte klaga, jag får väll vara med om fler midsommrar får man väll hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0