Glad Midsommar!

Hallå där, Sitter hemma hos malin och har varrit här sen kvart över 6 typ :) vi har inte gjort så mycke, förutom att vi spelade lite yatzy å jag vann alla gånger så jag är stolt =)  vi la oss i malins säng och kollade på en film som gick på trean, rain men eller nått hette den, rolig var den och den är ganska bra faktiskt. Sötast ringde också så då vart jag glad han va lite onykter men de är ju midsommar så då får man vara de ;) han å grabbarna är i Örebro å har övergett oss här i sthlm. elakt tycker jag;) men dom kommer hem på söndag igen tror jag :) ska snart käka middag här hos malin. dom va lite sega med maten haha men jag är inte hungrig för fem öre för hemma käkade jag kräftor å  när ja gkom hit käkade vi tårta å sen käkade  jag å malin ännu mer tårta så vi gick typ upp 10 kg. å snart ska vi käka kött med sallad får se om man rullar hem sen :P jag hoppas att det är lugnt hemma när jag kommer hem så jag kan sova i lugn och ro :)

Hoppas ni har haft en bra dag/kväll. för det är ju trotsallt midsommar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0