glöm inte bort att du är värdelös

hittils har sommarlovet varit helt värdelöst. Vädret är piss å de finns ingenting att göra, sommarjobb fick jag inte heller.. men man ska inte klaga allt för mycket för man är ju ändå ledig å jag har inte många sommarlov kvar, jag har ett kvar å sen måste man börja jobba, annars är man arbetslös å de vill man ju inte, de är bara så jävla svårt att få jobb.
Idag har de inte hänt nånting, har legat i sängen å degat hela dan, följde med mamma till centrum en liten stund å sen har jag vart med angelica å tim på kvällen, låg bara å gjorde ingenting men de kan ju vara skönt de också.
För tillfället skulle jag verkligen vilja ha en hund! Jag vill gå ut å ta en liten promenix men jag vill inte gå ut ensam å jag antar att ingen vill gå ut med mig nu, speciellt inte när de bara är 10 grader ute,

Imorgon händer de väll inte mycke, om jag orkar så ska jag städa lägenheten å få lite pengar jag har lovat att göra de innan midsommar så jag måste städa imorn eller på onsdag. Jag måste ha pengarna för jag är verkligen fattig!

en fråga:
Vad ska ni göra på midsommar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0