Har ni tandläkarskräck?

Igår vid 6 åkte jag hem till Patrik där han å Wille satt å spela för fullt, de är lite kul att se faktiskt för dom är helt inne i spelet. Jag låg i sängen å kolla på tills Patrik fick  ryck å sa att jag skulle spela guitar hero så de va bara för mig att börja spela haha jag är grym;) (inte)   men man lär sig väll så småning om å snart är jag bättre än grabsen :P visst dom kör typ på hard å jag kör på easy men vafan vänta bara ;) sen åkte jag å Wille hem till han å kolla på tv ett ta sen gick vi å la oss, vi somnade väll kanske lite innan 12 eller nått. Jag Tog bussen 19 över 8 imorse för han skulle iväg till Lida. Idag blir det tandläkarn, undra vad hon säger om mina tänder. jag tror de blir posetivt förutom att jag har pillat bort en grej som typ hade växt ut på tanden :S jag vet inte va de va. typ som att de växte en tand på tanden. så nu är de som ett litet hål eller va jag ska säga på tanden vid tandköttet, hoppas hon typ kan slipa bort de eller nått, och de är tur att jag inte har tandläkarskräck, Men jag hatar när dom ska ta röntgenbilder för de gör så ont när man ska bita ihop så jag får alltid tårar i ögonen, inte så mysigt;) . ska gå med maliiniio i farsta en stund sen också efter tandläkarn, Mysigt i de trista vädret ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0