landet den 12 juli?

Asså nu har jag verkligen tråkigt, sitter här vid datorn å ruttnar, är inte trött så jag vill inte gå å lägga mig för risken är ganska stor att jag inte somnar å jag blir bara irriterad när jag inte kan somna, de bästa som finnt är när man är så trött så man somnar så fort man blundar å inte hinner tänka på annat eller få en jävla låt på hjärnan som man ligger å sjunger till i (hjärnan) då kan man fan aldrig somna. Måste åka å träna också har inte gjort de på  hundra år, väntar bara på att angelica ska bli frisk så vi kan träna tillsammans. jag vill sola också eftersom de aldrig är solväder ute, är ju blekfis igen å de vill jag inte vara. Jag kommer åka med till landet med kusin den 12 juli och de kommer bli skönt, hoppas de blir bra väder bara, de är aldrig bra väder när jag är där å jag undrar verkligen varför, man kan inte göra så mycke då, man sitter mest inne å spelar kort då å man tröttnar ju efter ett ta. Jag vill ha ett eget landställe så jag kan åka ut till de när de är tråkigt här hemma, när man inte har nått att göra så  kan de ju vara skönt att åka ut till landet, men jag kan ju drömma vidare om de, de kommer ju aldrig hända att jag skaffar ett landställe, kommer aldrig ha råd om jag inte börjar spara nu, men de kommer ju inte heller hända eftersom jag inte kan hålla i pengarna, jag tänkte att de här inlägget inte skulle bli så långt men de vart de å jag undrar hur de gick till eftersom jag igentligen inte hade nånting att skriva om men skit samma, ska väll sätta punkt för mig här. Ha de bra KramKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0