lite solsken idag.

Solen lös lite idag å jag hopaps de håller i sig. Jag gick upp ungefär halv 2 när Petta kom hem från jobbet å stack in huvet å sa.
Varför ligger du här å latar dig för. de är ju fint väder, gå ut på ballkongen.
Då var de ju bara för mig å sätta  mig en stund där ute. jag satt i ungefär 15 minuter å vart lite röd på armarna sen gick jag in å gjorde frukost (om man kan kalla de för frukost när man äter vid 2) Å sen gick jag ner till centrum å köpte en benvit bh, jag vart halv nöjd bara för jag hittade ingen som satt så bra som jag vill men den fick duga. Nu sitter jag å ska kolla på Tyskland-Turkiet matchen, jag hoppas turkiet vinner faktiskt. jag vet inte varför faktiskt, jag bara tycker så. Har inte så mycke mer att säga så jag sätter väll punkt nu så får vi se om jag skriver mer idag. får se hur tråkigt jag har :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0