min vackra underbara

Nu var de länge sen jag skrev så nu skriver jag några rader men de kommer inte vara långt. Jag har inte gjort något speciellt under denhär veckan jag inte har skrivit nått,. jag har spenderat typ all tid till att vara med den söta William, han är den snällaste å mysigaste människan på jorden verkar de som =) Idag ska jag på middag hos farmor för hon har fyllt år, hon fyller 66 å jag vart typ chockad för jag trodde hon va yngre typ 64 eller nått men så va inte läget. Sen ikväll efter att jag har vart hos farmor ska jag träffa korven sen vad vi ska göra har jag iingen aning om, får se vad som händer skriver när jag har nått att skriva om, ha de bra :O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0