shopping dag med brorsan

Vad har jag hittat på idag då? jo, klockan kvart över 10 ringde hemtelefonen å väckte mig. de va brorsan som frågade om jag kunde följa me till affären MNO å jag hade ju ändå ingenting att göra så halv 12 möttes vi i gullmars å tog tvärbanan mot sickla en station å han köpte ett par byxor å en tjocktröjja. Vi begav oss sen till Farsta där han fortsatte att handla saker, han köpte en t-shirt strumpor kallingar å ett par skor. Brorsan va snäll idag så till och med jag fick me mig ett par skor hem TACK BROR!

Idag har solen skinit(säger man verkligen så ?) och de tackar vi för. jag tycker bara att molnen ska försvinna så man kan gå ner till stranden. man vet ju aldrig om de kommer regn annars. Vet inte vad jag ska göra sen. kanske träffa sötnosen? vem vet? tar kanske kort på skorna sen. de är iallafall ett par tygskor från Puma. Ha en fortsatt trevlig dag så skriver jag kanske mer sen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0