STREJK? hur fan tänker ni?

Nu var de några dagar sen jag skrev, de har inte hänt så mycke sen dess. i måndags å tisdags jobbade jag men jordgubbar. hoppade in bara för dom behövde folk, första gången jag jobbar själv för jag brukar bara hålla folk sällis när dom jobbar, Imorgon kommer alla busschaffisar strejka å de va ju JÄTTE KUL! jag kommer typ ingenstans. Visst jag kan gå till farsta strand å ta pendeln till vissa ställen men hallå vet ni hur lat jag är eller? orkar inte röra på mitt feta arsle. de tar ju typ 15-20 minuter för mig att gå dit. Orka att ALLA ska strejka. t-banan går ju inte heller i farsta eftersom om gör om den. Tack så jävla mycke. jag tycker synd om dom som bor typ i tyresö å sånna ställen där det bara finns bussar å ingenting annat. Om 30 minuter går bussen till farsta å då ska jag å angelica dit å äta tacos typ MYSIGT. aja har inte mycker mer att skriva så jag sätter punkt för mig här. HA EN BRA KVÄLL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0