Tandläkarn avklarad;)

Kom precis hem från tandläkarn, nånting jag hatar när man ska till tandläkarn är att man alltid måste vänta så länge. jag fick vänta i 20 minuter, varför inte bara passa tiderna? de kanske är svårt men hallå 20 minuter ska man väll inte behöva vänta när man har fått en bestämd tid. FYFYFYFY. Men allt gick bra å hon sa att jag hade Fina, rena vita tänder, å de är alltid kul å höra. själv tycker jag att jag inte har speciellt vita tänder men de hade jag tydligen. asså nått jag verkligen inte klarar av som jag skrev i andra inlägget var när dom röntgar tänderna. asså jag fick tårar i ögonen idag igen, jag tycker de gör skiit ont nån annan som tycker de?. de jag också sa i förra inlägget va att jag hade pillat bort nånting å de va tandsten. jag känner mig som en kärring för de är väll vanligtvis äldre människor som får tandsten? men hon sa att de troligtvis va för saliv kommer ut där eller nått, för de va ett ovanligt ställe att få de på. Hon gjorde tandblästring på mig också som jag ville för de gör typ tänderna vitare? De smakade inte gott kan jag säga, men de gick fort iallafall så de va ju skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0