en dag i farsta å man blir fattig;)

Ställde klockan på 11 idag å gick upp vid 12, ganska nöjd över de eftersom jag brukar ligga kvar till 1-2 innan jag orkar ta mig upp. jag klädde på  mig, käkade frukost och begav mig sen till farsta.
Jag Köpte;
- Pads H&M 19,50 kr
- Parfym (britney spears) Åhlens 319 kr
- Mascara Åhlens 85 kr (skulle igentligen kostat 135 kr men dom hade glömt bort att ta bort rea skylten så jag fick den billigare iallafall)
- Sminkborttagning H&M 34,50 kr
- Hår inpackning (fruit fusions, luktade jätte gott) H&M 40 kr
- Hårnålar H&M 19,50 kr

Jag va bara i 2 affärer men de tog ändå lite mer än en timme haha synd att jag är seg:p Idag vet jag inte vad som händer, får se vad ja hittar på om jag hittar på nått.

  
(klicka för större bild)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0