0 grader å sol

sitter i skolan å har tråkigt, vi har lunch rast å maten smakade skit. Jag skulle byta mat till fisk men då va den maten slut så då vart de ingen mat för min del eftersom skolan är fattig. idag slutar jag halv 3 om inte tidigare för vi har m-tid sista timmen å de brukar gå ganska snabbt. när syster kommer hem kommer vi gå ut å springa lite om hon nu är på bra humör å har orken för de. sen klockan 6 ska jag vara på farsa ip för laget ska åka till team sportia å testa skor  å kläder. nu sitter jag å lyssnar på kate voegele - hallelujah.
hon sjunger den låten jätte bra tycker jag.
idag skiner solen å de är härligt, man tycker ju att de ska vara varmt också men när jag kollade på termometern vid halv 10 så stog de 0 så de va inte så varmt i luften men när solen skiner på en så blir de lite varmt i ansiktet. men nu är de slut skrivet för mig. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0