100 år sen nu

hallå där. har inte skrivit nånting dom senaste dagarna för jag har typ inte haft nått att skriva om å har inte orkat. igår ringde klockan halv 10 för att klockan 11 skulle jag bli upphämtad utanför mig för jag skulle ha match klockan 1 mot bele barkarby, solen sken å de va varmt ute men sen när vi kom fram till planen vart de grått på himlen å de började blåsa. på uppvärmningen fick jag väldigt ont i min högra tumme som jag stukade för typ 3 veckor sen. de kändes som om den skulle ramla av när man böjde den lite bakåt  så jag fick gå till stefan som fick tejpa den ännu mer, hanna hade tejpat den först men de vart inte så bra. matchen gick inte så bra, vi förlorade med 3-0. jag kände att jag inte ville spela å att jag bara ville där ifrån å de såg min tränare så han pratade med mig efteråt å berättade att jag skulle få spela i 5an å de tyckte jag var bra för att gå från "flickfotboll" till damlag var inte de lättaste, de är grymt stor skillnad. sen på kvällen gled jag över till emeloiisan å vi kollade först på melodifestivalen å sen på "att bli av med en kille på 10 dagar" den filmen är grymt rolig å grymt söt. sen satt vi vid datorn ett tag å sen somnade vi ganska fort. när jag vaknade har jag grymt ont i nacken å axlarna för jag sov inte så skönt men de försvinner väll om nån da.

kollar på Wallaner "mastermind" å den är så bra, har sett den förut så jag vet vad som kommer att hända, men ska fortsättta att kolla nu, ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0