Grattis till tjejen :)

idag var de en halv tråkig dag i skolan och jag höll på att dö! vi hade en tema dag i skolan om mod, att våga vittna. vi fick sitta i aulan från kvart över 9 till typ halv 11. då var de nån lirare som svarade på frågor å skit å jag kan inte sitta stilla så länge så mitt ben hoppar upp å ner å jag sitter inte stilla å jag biter på naglarna/fingrarna. sen när vi hade vart i klassrummet en timme där våra mentorer läst upp en text å vi hade fått prata om de som stog i texten gick vi på lunch och då va klockan halv 12 typ å vi hade lunch till 20 över 1 å där satt vi till 2 å jag trodde jag skulle dö på riktigt. JAG KAN VERKLIGEN INTE SITTA STILLA SÅ LÄNGE! å de är inte direkt sköna stolar heller.

sen har de inte hänt nå mer under den här dan. kollat lite på tv å suttit vid datorn typ. Mamma fick ett samtal nu på kvällen å de va farmor som ringde å berättade att dennis å ellen hade fått bebis under natten, en tjej vart de som dom har döpt till Ängla. så GRATTIS till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0