Hallå där

Idag var jag och hälsade på förskolan där jag praktiserade på i 5 veckor och de va ganska kul faktiskt för alla barnen kommer ihåg mig å gillar mig fortfarande. alla vart jätte glada när jag kom och de kändes bra. resten av dan har jag bara vart hemma. tog en lång dusch vid halv 9 å de va riktigt skönt. jag brukar frysa när jag duschar men idag gjorde jag inte de så mycke. jag vet att jag är konstig som fryser när jag duschar men sån är jag =)
jag skulle tränat idag också men vädret svek å de gjorde jag också. Jag har ingen ork att träna nu för tiden men de kommer väll igång så småning om får man väll hoppas. Nu sitter jag här å dricker min pago å ska snart gå å försöka sova så nu säger jag Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0