ingen telefon, data eller tv på hela dan

idag var jag i skolan från 11 till 4 å de va en ganska seg dag men jag överlevde trotsallt. efter skolan gick jag hem å jag märkte att ingenting fungerade, tvn va död. när man satte på den var de myrornas krig på tv rutan å internet fungerade inte å telefon va helt död. jävla com hem som fick nå jävla problem. aha vad skulle jag göra i 4 timmar då? jo jag fick göra en läxa som tog 10 minuter å sen fick jag lyssna lite på radio å sen kom syrran å mamma hem å jag å syster slogs lite på skoj å de va riktigt kul faktiskt :P alltid hon som börjar men de är jag som får henne att sluta ;) hade träning från halv 9 till 10 men mitt knä är helt jävla efterblivet de är svullet å typ lila/rött men jag får skylle mig själv när jag tvekar när jag ska "slänga" mig, men jag lär mig väll så småning om

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0