kvällen kortfattad

Kom hem för typ 30 minuter sen kanske å de är inte varmt ute nu. vid 7 drog jag hem till angelica som typ precis hade kommit ut från duschen? å som skulle fixa sig. halv 9 drog vi till trångund där vi mötte upp mickis, sara å adde. vi drog till addes kompis som typ hade fest? om man kan kalla de för fest. de va lite segt men när angelica å mickis drog igång med sin jävla dans som va skit sexig så vart det lite roligare. runt halv 1? drog jag och angelica vidare till skogås där rickard, nicke, ali å philip va. där stannade vi inte så länge, typ bara 15 minuter eller nått sen gick vi till nattbussen som skulle komma 26 över 1 men den va typ 10 minuter försenad å medans bussen va sen fick angelica försöka gå emellan nickes å philles bråk, hoppas de gick bra tillslut, i trånkan hoppade adde å jimmy på (addes kusin) å vi skulle av i farsta men bara för att jag å angelica sa att de va en station till innan gullmars så plingade vi inte utan vi åkte lite till men då märkte vi att dfe inte fans någon station där för då skulle man svänga in till lysviksgatan så vi fick åka ända till gullmarsplan å ta t-banan tillbaka till farsta, men jag hade inte bestämt någon tid med mammsen så de gjorde inte så mycke. skrattade bort de bara :D  de va kvällen i en kortfattad version men nu så ska jag gå in till rummet å städa bort lite saker från sängen sen ska jag försöka sova. ha de bra GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0