lite ändrade planer vart de iallafall.

de blir lite ändrade planer faktiskt, jag hänkar på till rio, så kan jag ju träffa jessica ett ta också. vet inte vad hon ska göra senare men de får man väll höra när jag kommer dit. Vi vet inte ens när vi ska vara där för dom är på middag hos jessicas farmor. Tönten angelica ska ju vara hos emil i 100 år till så henne lär man ju inte träffa förns på tisdag eller nått, hon är tråk! men jag älskar dig ändå ;)

image117
Jag kan ju passa på att lägga in den första dagens outfit i min blogg när jag har något annat än mjukiskläder på mig hihi =)

Kommentarer
Postat av: frida

snyggtl inne!

2008-04-11 @ 18:31:30
URL: http://friidaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0