lockit hår över en natt

image107image108 Varför ska man hålla på att böka med en locktång i en timme när man kan sova med en bulle på huvudet med fuktigt hår? de är ju mycke lättare :P

Idag händer inte speciellt mycke. ska följa me mamma ner till centrum om hon ska ner dit lite senare. gårdagen vart lugn, jag följde med mammsen ner till centrum för hon skulle handla mat. vi tog en sväng förbi solakuten å solade i 15 minuter. varför brännar jag mig alltid på vaderna? dom blir alltid jätte röda, men de försvinner efter ett tag. sen gick vi till gina för att jag skulle testa lite kläder å jag fick med mig en tunika hem. jag fick låna 100 kronor av mamma för jag inte hade så mycke pengar eftrsom de är slutet av månaden sen gick vi å  handlade saker till tacosen, de vart jätte gottt :) 
Jätte dåliga bilder, jag vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0