skriver lite kort om gårdagen

gårdagen vart sjukt kul. jag trodde jag skulle vara hemma å tråka men så vart de inte! jag jessica angelica malin å sussi begav oss till vårberg där de va fest å jag kan ju säga att vårberg inte va ett trevligt ställe å jag skulle aldrig i hela mitt liv vilja åka dit själv varken på dan eller på kvällen. vi vart halft förföljda av nåra utlänningar och vi vart kallade för horor när vi sa att vi inte riktigt visste vart vi skulle. plus att de va nån snubbe som va på jessica också å typ "smekte" henne på magen när vi klev av t-banan. sen mötte vi upp de andra folket å begav oss till lokalen. de var sjukt kallt ute å jag höll på frysa ihjäl! När vi väl va framme så var de trångt å JÄTTE rökigt så de va ju inte direkt bra luft där inne men de va bättre än att vara ute iallafall. sen efter typ 1 timme vare nån lirare som körde i omgångar till  radhuset där partandet fortsatte. de vart dans å lite drickande, men i lagom mängd :P sen runt 3 kanske åkte vi där ifrån å var hemma typ halv 5 å då var de kallt kan jag säga!!!!



image118vi har de bra, vi här bak i bilen ;)


Kommentarer
Postat av: angelica

HAHAHAHA! så jävla kul :)

2008-03-24 @ 22:51:35
URL: http://tufflaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0