snart är de fredag :)

idag gick jag upp 1 timme innan jag skulle till skolan å de va skönt för då slapp jag stressa i mig min frukost å jag kunde göra allting i min egna takt. försla lektionen jag hade var matte å min lärare sa idag att vi skulle ha prov nästa vecka, kunde han inte sagt de veckan innan så slipper man stressa så mycke! han är inte så omtyckt min matte lärare tror jag.

jag slutade klockan 4 å då kom angelica till min skola å vi åkte till hökarängen där hon skulle till house of pain för att höra lite om priser å så, hon tyckte de va dyrt så hon lär inte göra där men de är hon som bestämmer.
Idag kände jag mig jätte duktig för istället för att köpa en pizza eller kebab så köpte jag en kyckling sallad med räkor å de va ganska gott faktiskt.


nånting kul som har hänt idag va när mamma skulle byta kanal på tvn så tog hon upp en kontroll på bordet å hon kollade på den å tröck på trean å hon tyckte att de lät konstigt när hon tryckte så märkte hon att hon hade tagit fel kontroll, hon hade tagit lamp kontrollen som är  vit istället för svart å typ hälften så stor som tv kontrollen, hur lyckas man? jag vet inte men fan va jag garvade haha skulle fan spelat in de  :D


SNART ÄR DET HELG!! :D:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0