sunshine

Jag fortsätter att beundra mina syskon =)
Igår vart de påskmat vid fem (eller ska man säga julmat?) orka att man äter samma mat typ 5 gånger om året. man börjar fan tröttna på köttbullarna :P Brorsan kom som sagt förbi också å de va ju trevligt. efter maten satte jag på en film å stannade i rummet ett bra tag. jag kollade på  svarta nejlikan eller vad den hette. den va jätte tråkig och jag tappade intresset för filmen ganska fort faktiskt å de sög ju. Idag åkte jag syrran å mammsen in till stan (gamla stan) för att jag skulle pierca naveln, men jag kom hem utan han hade stängt men han hade inte skrivit de på hemsidan eller på dörren så de va ju lite svårt att veta att han hade stängt dag, så jag får göra ett nyss försök på tisdag kanske? Idag skiner solen men de är så grymt kallt ute, jag vill ha sommar å sol så man kan gå med bara ett linne så man kan njuta lite. de ända negativa med solen är att jag får så grymt mycke fräknar å de vill inte jag ha! får se vad jag hittar på ikväll, kanske blir att jag sitter hemma å kollar på film i min ensamhet eftersom familjen ska till rio å käka mat å jag har inte så stor lust att hänka på.  men jag tror jag klarar mig faktiskt =) aja ha de bra!

image116

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0