varför måste man sova när man inte ens kan göra de?

fan vad jag ville mörda någon inatt, ni förstår inte. nu har de gått två dagar när jag inte kunnat somna! igår gick jag å la mig tjugo i 12 å gick upp igen en timme senare, tjugo i ett. jag gick upp å gjorde lite mackor å ett glas oboy å sen gick jag å la mig igen, å somnade typ 30 minuter senare TACK Å LOV. men sen är de ju som vanligt. jag vaknade vid 4 men somnade om. sen ringde telefonen vid 8 å jag vart PIGG tack för den! men jag lyckades somna om till slut å sen ringde telefonen vid 9 å då vart jag ännu mer irriterad. men sen somnade jag om å vaknade vid 12 så de vart ju bra tillslut.

men nu så ska jag ner till farsta tror jag å handla med petta. men jag skriver väll lite senare eller nått. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0