2-1 till BAJEN

efter lite om och men så vart de BAJEN seger, De va snygga mål men de tog ju ett tag innan dom kom eftersom domarn är efterbliven å ger monteiro rött kort å straff till gefle (?) hallå orka förstöra matchen! Nu är det ju EM uppehåll å de är ett bra tag tills bajen spelar igen men de kan vara lite skönt också.

Imorn är det skola som vanligt och efter de skag jag Angelica å Adde åka å träna., å de va på tiden eftersom de typ va 2 veckor sen, jag måste ju få bort lite av min mage nu, å så måste jag sluta äta godis å sånt på  vardagar! inte för jag tror de kommer gå eftersom jag är en sån jävla godis gris, kan inte nån bara spärra in min å ge mig grönsaker å frukt hela dagarna istället för pizza å godis ?  :D jaja skit samma, har ju typ en månad på mig å bli några centimeter smalare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0