2 maj ;)

Min dag har inte varit speciellt underhållande. Jag gick upp klockan elva trött som jag var å satte mig vid datorn, inte mycke hände vid den så jag gick å käkade lite frukost. vid halv 2 fick jag med mig mamma ner till Farsta å jag shoppade ett par jeans shorts och en tub klänning, Jag har alltid trott att jag har för små bröst för att sånna saker ska sitta uppe men fan, jag fick knappt på mig den haha den satt så jävla tajt, vart fan förvånad :P

Sen efter rundan i Farsta har de inte hänt mycke alls, försökte nyss få me mig emeloiisan ut på en liten promenix för jag vill komma ut lite men hon orkade inte å jag vill inte gå ut ensam. Tycker att de skulle vara bra för mig å gå ut å rensa tankarna lite men skit samma de blir väll inte bättre för de?  Jag vill bara att de ska bli bra igen och att jag ska få svar på den lilla frågan som jag har frågat men inte fått nått svar på. Jag hoppas jag får svar på den när vi träffas, om vi träffas (?) Jag vet inte om du vill de för du säger ingenting. men jag hoppas iallafall å de kan jag väll iallafall få göra, å hoppas på de bästa (?)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0