är det bara en tillfällighet?

image126Varför kan inte killar bara hålla sig till en tjej? vad känar ni på att hålla på med 2 samtidigt? Nu är det tredje gången gillt (tror jag, eller är ganska säker) och jag börjar bli trött på de. varför inte bara vara ärlig från första början? varför började du ens träffa mig om de inte va mig du ville ha? jag är inget jävla spel som man tar fram när man känner för de, jag känner mig som din spelpjäs för tillfället. å att du sen säger att det är komlicerat när man frågar om du har flickvän förstår jag inte,. antingen är man tillsammans eller så är man inte. aja jag är trött på killar för tillfället för dom beter sig som svin allihopp. dom man vill ha får man inte å dom som vill ha en vill man själv inte ha. Bra där, verkligen. Varför ska de alltid vara så svårt för? jag antar att jag bara har otur,. och att det är en tillfällighet att det har hänt tre gånger i rad nu samma sak. Det är bara att bita ihop å vänta tills man börjar gilla någon som gillar en tilllbaka, de kommer väll nån gång får man hoppas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0