dagens händelser

usch å fy! jag börjar nog bli halft sjuK? något som jag verkligen inte vill! Jag är tjock i halsen å lite snorig, inget jag tycker är speciellt kul!

Dagen har gått ganska segt, va i skolan från halv 10 till typ 2, hände inget speciellt så jag har ingenting å skriva om dom timmarna. Jag mötte Angelica i farsta vid 4 och då gick vi till tuben (en ungdomsgård) för Erik som jobbar där ville att vi skulle hälsa på där.  vi var där till typ halv 8 eller ja, vi gick ut å köpte kebab å satte oss mitt i farsta centrum ett ta. sen gick vi tillbaka till tuben å bara gjorde ingenting typ. vi graverade? glas också, de är en grej man använder för att rispa in texter eller varför inte ett troll som jag gjorde? man använder en el grej som vibrerar typ, de va lite läskigt från början å man va ju lite skakis från början men de gick bättre tillslut. Har ni gjort något kul idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0