de är inte alltid lätt

Hallå där, sitter nu hemma hos malin med angelica å vi gör inte så speciellt mycke, malin å angelica ligger i sängen å spelar spel på mobilerna å jag sitter här å tråkar. De va skönt att vara på stranden idag och jag tog mitt första dopp idag också, jag tyckte de va skiiit kallt men jag har ju typ blivit badkruka men de blir väll så när ,am blir gammal;) Jag å Jessica va där nere i typ 3 timmar, jag tycker inte att jag fick spciellt mycke färg, jag tycker inte ens att de märks förutom at mina axlar vart lite röda, jag vill verkligen bli brun för jag ät så vit så de typ lyser om mig, speciellt mina ben, benen blir typ aldrig bruna å jag undrar fan varför, de är typ lättast att få färg på armarna å ansiktet. senare ikväll ska jag kanske hem till mr. V men vi får se hur de blir med den saken, om han ens hör av sig, får väll hoppas på de bästa och att han inte är allt för onykter. Du kanske har rätt när du säger att jag sårar mig själv men de är inget jag lägger märke till nu men kommer nog göra de sen. men jag överlever väll som alltid, jag är ju känd för att vara glad, eller? Jag vet även att om en viss människa skulle komma tillbaka skulle jag falla för den personen direkt, men jag blir lite frustrerad över att jag vet att vi aldrig mer kommer att träffas om det inte sker ett mirakel men de tror jag inte att de kommer göra men man kan ju alltid hoppas. önska kostar ingenting som man brukar säga. nej men nu så vet jag inte vad jag ska skriva men kanske skriver ett inlägg lite senare eller så skriver jag mer imorn ha en bra kväll hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0