Djurgården - Hammarby imorn är det som gäller!

Ännu en meningslös dag i skolan, Hade fritidskunskap första lektionen och då så sammanställde jag "era" svar om eran fritid  och gjorde en liten power point av de men är inte helt klar ännu tror jag, jag vill ju få så högt betyg som möjligt :P engelskan var lika meningslös som vanligt, vi läser pojken som kallades Det på engelskan och vi skulle låtsas att vi var hans lärare och skriva i en dagbok om han typ,. inget intressant!

Imorgon ska jag Angelica och Linnea gå på Djurgården - Hammrby  de ska bli kul och jag hoppas självklart att hammarby får tre poäng och att det är bra väder så man slipper frysa! matchen börjar ju ändå 20:00 och är då klar vid ungefär kvart i 10-10 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0