halka på en jordgubbe?

Hallå där! jag måste bara berätta en grej som va lite kul och PINSAM! haha, När jag va påväg hem från skolan så gick jag utanför jourlivs å jag kollade inte ner i marken när jag gick å jag råkade trampa på en jordgubbe eller nått så jag höll på å halka haha så jävla pinsamt trodde jag skulle dö :P hoppas dom bakom inte la märke till de XD

Å när jag skulle duscha så skulle jag inte blöta håret för jag inte orkade torka håret å platta de, men så glömmer jag bort att jag ska sätta upp håret å de första jag gör är att jag blöter ner halva håret som en ren reflex så de vart krulligt å jag fick platta de iallafall. TYPISKT!

Idag är de ju äntligen bajen match å jag ska ta 5 över bussen till sköndal snart å käka med Angelica å Linnea å sen blir det att kolla fotboll :P Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: jannika

hahahahaha "så blev de krulligt"

Krulligt är fan ett fult ord säg lockigt istället woeman!.

2008-05-08 @ 17:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0