halloj

nu sitter jag i skolan i fönstret å bara njuter av solen. jag börjar klockan ett för vi är klara med matten så vi behövde inte gå på den. Idag så blir det först skolan till ungefär 4 å sen ska jag å angelica iväg å träna tror jag =) måste plugga lite sen ikväll också för jag har redovisning i svenskan omn en poet och jag har skrivit om Povel Ramel så de blir en kort redovisning om han. Vädret är så underbart så jag vill inte sitta inne vid skolbänken jag vill ut å sooooola, synd att vi inte hasde idrott nu för då kunde jag lägga mig på sidan av å solat å lyssna på lite musik, härligt de skulle vara. Men nu kommer min lärare så jag får väll säga hejdå sålänge så skriver jag kanske lite senare :) ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0