HAMMARBY!

Gårdagen vart vädigt rolig! Klockan 19:00 Satt Jag Linnea å Angelica på tåget till solna där Djurgården - Hammarby skulle spela, å klockan 8 börjar matchen, det vart mycke skrikande så rösten vart lite cp men jag klarade mig från att tappa rösten som vissa andra inte lyckades med ;) Bajen vann! 0-2 vart det och de behövde vi verkligen! efter matchen vart de lite kaos. vi var fast i solna i ungefär en timme för polisen inte släppte ner oss till t-banan och jag undrar varför dom inte gjorde de. så jävla onödigt! och sen att Djurgårdarna var sorliga de är en annan femma, de ända jag kan säga är att dom inte är riktigt friska när dom går på små barn! Jag var hemma lite innan 12 å då var de bara att gå å sova.

Idag gick jag i skolan som vanligt, från 11-4 sen när jag kom hem tyckte syrran att jag skulle följa me henne till centrum så jag gjorde de å de slutade med att jag köpte hårfärg. Syrran slingade håret på  mig när vi kom hem  så nu är jag lite ljusare ;)


image124så vart resultatet. jag tycker dock att det ser oranget ut på bilden men så är de inte igentligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0