helgen lite kortfattad

Vädret börjar äntligen bli bättre. idag va de typ 20 grader ute och de va skönt, Idag var klassen på studiebesök på synskadades riksförbund., de va ganska tråkigt men bättre än att vara o skolan. Jag fick testa på att bara blind också de va lite kul med glasögonen man fick ha på sig haha fan va ful man va :P

I helgen då vad har jag gjort?  jo i fredags åkte jag hem till Malin med Angelica och hade en lite tjejkväll med vin å fia med kuff. de va en riktigt kul kväll faktiskt, efter lite fia med knuff spelande så kom adde å jimmy förbi å hämtade öl å vi gick med dom hem till jimmy å satt där ett bra tag, jag drog vid 2 typ å åkte hem till V och sov.
I lördags hände inte så mycke. Jag Angelica å Malin åkte hem till Robin vid halv 8 där Patrik, Robin å Dennis va å  käkade mat ute och kollade på tv, klockan 8 började ju melodi festivalen å vi satt å kolla på de i kylan, men jag angelica å malin åkte dock hem efter halva skiten för de va så kallt. de va väll de jag gjorde i helgen, gjorde ni nått kul i helgen?

Ska kolla på Sverige matchen snart hoppas dom spelar bra så man inte somnar å hoppas chippen spelar =) ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0