kvällen var trevlig

Lite mat och lite kortspel och mycke skratt, så kan jag förklara min kväll. Jag syrran å mamma åkte hem till Cassandra och Mia å hade en liten tjejmiddag, super mysigt var det faktiskt men sen vart de lite för mycke av de goda för en viss person å de går jag inte in på.  Tacos blev de till mat, de gamla hedliga, de gillar alla å de är lätt att göra å är inte så dyrt heller så de passade utmärkt. De vart lite historier från mammas å mias sida å de va lite kul faktisk skrattade ganska mycke. när klockan vart 10 gick jag å syrran mot bussen å nu sitter jag här å tråkar för mig själv, å har gjort de ett bra tag nu också, Datorn håller på å pajjar också tror jag, den ville inte starta typ den hängde sig å massa shit, as jobbigt om datan inte skulle fungera! Det här blir nog mitt sista inlägg för dagen så ha en bra kväll å så säger jag godnatt i lite förtid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0