ont i hela kroppen

Kom hem för ett ta sen, Jag å Angelica åkte till 22an för vi hade absolut ingenting att göra, de är ju tjejkväll varje onsdag så vi passade på att åka dit. De va bara vi två å en till tjej som var där så de va lugnt å de va såå skönt för jag orkade absolut inte med något liv. mina leder värker å jag är snorig och allmänt hängig, om jag är såhär imorn får mamma sjukanmäla mig för de är ingen ide om jag är i skolan å jag inte gör någon nytta, kommer isånnafall få gå dit å hämta matteboken för vi har ju prov på fredag å har inte tränat nått. Jag å angelica skulle ju träna imorn å på fredag men vi skippar de för vi inte är friska någon av oss å eftersom vi ska träna hela dan på lördag så är de onödigt att trötta ut oss i förtid. Det här blir mitt sista inlägg för dagen så då säger jag väll godnatt så kanske jag skriver imorgon, Puss hej =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0