sjukling!

Jag känner mig inte alls bra idag, har vart hängig hela dan och har inte orkat gjort nånting i skolan, har bara väntat på att få gå hem.   Jag hoppade över idrotten idag också för jag orkar verkligen inte röra på  mig, hoppas förkylningen går över snart! Synd att jag glömde min matte bok i skolan, har prov på fredag å måste kolla igenom allt så jag kan de. men jag får göra de imorn å jag får verkligen inte glömma den! hoppas de går bra på dehär provet eftersom de har gjort de på dom andra proven vi har haft i matte, den här gången har vi i ekvationer å de är massa olika saker man ska kunna, de blir lätt förvirrande, men de ska nog gå bra.

Idag ska jag nog inte göra nått speciellt, får se om jag hittar på något, har ju fått mina pengar så ska jag kanske gå å kolla lite i farsta? nej jag tror inte de är en sån bra ide för då försvinner mina pengar jätte fort. men nånting jag måste ha är skor! jag vill ha ett par tygskor. alla har de så jag får lite ångest över de eftersom jag vill inte ha de som ALLA går   omkring med, men vad ska man göra lixom, de är bara att gilla läget ;) är det någon som har ett bra tips på hur man sparar pengar? jag vill göra de men de blir alltid att jag tar pengar ifrån dom pengarna jag igentligen inte ska ta pengar ifrån. JAG BLIR GALEN PÅ MIG SJÄLV. men i å för sig så lever jag på ungefär 800 - 900 kronor i månaden så de kanske inte är så lätt att spara?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0