slapp fredag

Idag är det fradag å de är så jävla skönt, man vet att man inte behöver ställa klockan imorn och att de inte gör nått om man inte somnar inom en viss tid. Något jag undrar är vart f*n solen å värmen tog vägen, den har bara försvunnit. Får hoppas att den kommer tillbaka så snart som möjligt!

Efter skolan gick jag hem å satte mig vid datorn en stund å jag hade så tråkigt å tyckte att jag var så vit så jag gick ner å solade 15 minuter med nya rör å jag fick lite färg iallfall, men om man inte solar ganska snart igen försvinner väll den färgen man fick. Sen ska jag typ möta(?) Angelica å sen gå å kolla på Linneas fotbolls match har ändå ingenting annat för mig så jag kan ju stå å frysa lite =) Har inte så mycke mer att skriva men jag skriver väll några rader senare eller imorn(?) ha en bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0