äckel!

Fredag: Igår åkte jag hem till angelica vid 7 och satt nere hos Tony ganska länge, vi satt vid datorn ett ta å sen lite senare på kvällen (kommer inte ihåg när, men de va runt 9 tror jag) gick vi å mötte skrutt. vi staplade ner till affären och köpte läsk som vi kunde ha till vinet, skrutt fick för sig att hon skulle ringa Tim (angelicas kompis) så ungefär en timme senare kom han å nån mer (vill inte säga fel namn så jag skriver nån istället :P) och hämtade oss, vi hamnade på en studentfest typ i skogås å fan vad lack jag å angelica vart på en viss fröken fjortisfull? hon va ett stort skämt, först så typ slickade hon på Tims glas å höll på å fjanta runt med hennes kompis sen helt plötsligt lite senare på kvällen så började hon dricka ut våra (angelicas å skrutts) glas med vin å sprite. Hon å hennes kompis tog ett varsitt glas som stog på bordet å sa de här är saft, vi påpekade att de inte va de för hon kanske skulle fatta att vi inte ville att dom skulle slämma ner glasen men dom va ju så trögfattade, men de är väll fjortisar?  sen lite senare så började hon dricka igen å då frågade jag henne varför hon drack våran dricka å då sa hon "jag vet inte" å fortsatte dricka, men sen efter de så drack  hon inge mer å de va ju bäst för henne,  vid 3 fick jag skjuts hem av Tim (TACK TIM) och sen gick jag å la mig direkt =)


Idag: Vaknade jag vid 10 typ å solen sken utomhus då blir man glad:)  trött som jag var gick jag upp å skulle käka frukost för jag å jessica ska ner å sola sen på  nån strand, får se om de blir nått första dopp för mig också. Kul att jag började blöda näsblod när jag satt å käka frukost å de höll i sig fan i 30 minuter minst. Syrran å Jessica är nu nere i centrum för jessica ska käpa kläder till skolavslutningen å syrran ska köpa solskyddsfaktor 110? haha nej men hon ska väll käpa 30 iallafall eftersom de är ju typ de högsta här i sverige, hon blir bränd så lätt :P men ska väll ut på ballen ett ta nu å vänta på att dom kommer hem, eller du sprack den planen för nu kom jessicas pappa å fru å tar platserna så jag får väll sitta kvar här., har inte så mycke mer att skriva men jag skriver nog mer lite senare:)  Ha en bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0