vad ska ni göra idag?

Här är  mitt kontokort, sup mig snygg ;) sitter med angelica nere hos Tony hennes granne, Angela lyssnasr på musik på högsta volym som vanligt så man kommer bli döv när vi ska häiffrån sen men de e ä bara kul ;) Ikväl blir det att dricka vin? när fan började jag drika vin egentligen? vi ska dra nånstans sen mn jag har ingen aning om vart angelica säger att hon inte vet men jag vet att hon vet hon vill bara inte säga till mig ;) asså jag skriver på ett gummi skrivbord så de är därfö dert kanske blir lite mycke stavfel fr jag är inte van vi de de här men snat så lär ja mig ;) Agelica pratar typ med hennes fru nu (malin) å hon r tydigen lite full, men de är bara kul, får se om jag skriver nått mer inlägg senare när jag kommer hem om jag kommer hem, man vet aldrig om man hamnar hos angelica eller nån annan roli människa :) Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0