vart tog värmen vägen?

Snart ska jag gå å lägga mig i sängen å försöka sova, hoppas de går bra. imorgon sjukanmäler mamma mig för de är operation dagsverket å jag har ingen lust å jobba nånstans å få 100 kronor å vi vart så dåligt informerade så jag skiter i dedär, de va inte bara jag som vart arg över att vi inte fått någon bra information om morgondagen. imorgon ska de  ju bli regn å de va ju inte så kul. jag vill ha sommar å sol så man kan bli lite brun, är jätte blek nu.
de lär ju bli lite läsning för min del  imorn om jag orkar, ska ha läst ut flugornas herre tills på fredag å jag har typ läst halva boken? mitt läs intresse är  ju inte så stort direkt å speciellt inte när boken är långtråkig! Jaja får väll gå å borsta tänderna å sen bädda ner mig i sängen. ha de bra å sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0