Blir galen på mig själv!

Hejsan. sitter fortfarande hemma. skulle egentligen me angelica å linnea på fest i segeltorp men tror jag skippar de:/ jag måste försöka bli mer öppen för folk å inte stänga in mig i ett hörn å se alla passera, jag blir galen på mig själv för jag är en sån fegis! jag hatar att erkänna de för jag vill inte vara de. jag vill vara en som kan bjuda på mig själv, även bland folk jag aldrig träffat förut. aja skitsamma.

Idag har jag varit med issa, jag va på hennes rättegång å jag tror de gick bra, men domen kommer den 19, får hålla tummarna för att hon vinner den! Den tilltalande va inte direkt smart när hon svarade för hon satte typ dit sig själv men jaja de va ju bara bra för issa. efter rättegången åkte jag å issa å tog en liten fika, sen åkte vi hem till mig å hämtade pengar sen gick vi å åt en farsta strands macka, de va länge sen jag åt de, å de va fortfarande lika gott;)

Sötnosen min fyller ju somsagt år idag å han fyller ju stort, 20 år :P han festar väll gärnet just nu å jag lär inte träffa han idag, tror inte jag kommer träffa han imorn heller för den delen för han ska vara med sin släkt typ å han lär väll festa imorn också, får se om han har lite tid över på söndag för mig då:p Jag väntar nu på att idol ska börja igen så jag får se vem som åker ut, hoppas inte de blir kevin ;) ha en bra kväll /tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0