godagens



Slutade 20 över 12 idag, skönt men nu måste jag hitta ett sätt att fördriva tiden, har spelat kort med mig själv i typ 15-30 minuter kanske men de vart v'ääldigt  tråkigt efter ett ta så jag hamnade här. Skoldagen gick väll bra antar jag, inga konstigheter där inte. har engelska nationella imorn (skrivning) å jag är nervös för jag är inte direkt bra på de men de är bara att hoppas på de bästa å tänka på vad min lärare har sagt. det ska vara fylligt å lite varierande ord.

Imorgon är det iallafall fredag å de ska väll bli skönt., måste bara försöka hitta på nått de blir lite tråkigt att sitta hemma varje helg. vad ska ni hitta på i helgen? /tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0