godmorgon

Godmorgon. gick upp för ungefär 20 minuter sen kanske, skulle va skönt å ligga kvar i sängen å dega men jag orkade inte. Idag är det söndag å de menas med att man ska gå upp tidigt imorn för att sen kila iväg till skolan. vill knappt tänka på de för jag orkar inte me skolan. skulle hellre sova länge faktiskt. vet inte vad som händer idag, de får man se längre dagen går. vad gjorde ni i helgen då? jag gjorde ingenting kan jag tala om för er. i fredags va jag hemma tror jag (?) skulle träffat angelica med de vart inte så, å sen vid 1 åkte jag hem till viktor. igår va jag med angelica, vi lagade mat hos hennes granne å sen åkte vi till angelicas kompis å gjorde inte så mycke, sen skulle angelica på krogen så jag åkte hem å satte mig framför datorn, mer än så vart det inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0