hejhej

Är fortfarande förkyld å snorig, inte kul för jag vill vara FRISKFRISKFRISK! Idag är det iallafall lördag å de betyder att imorgon är det söndag;) jag tycker de  kan vara lördag året om faktiskt. Jag har ingen aning om vad jag kommer hitta på idag, jag vil färga håret men vet inte om jag vill slösa 100 kronor på de, jag har blivit välldigt snål när det gäller pengar, för förut köpte jag alltid upp mina pengar på en gång på onödiga kläder jag typ inte behövde, så jag har börjat "spara" pengar, å jag försöker att inte köpa saker hela tiden. fast tillslut tar ju pengarna slut iallafall, men de tog lite längre tid :P

JAJA har väll inte så mycke att skriva egentligen så jag sätter väll punkt där då. HA DE BRA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0