kuligt

att snön kommer när man ska träna är typiskt! tränade ju i snö igår å jag kan ju säga att jag inte va lite blöt! mina gråa mjukisbyxor å min tjocktröja var heeeeelt genomblöta, herregud säger jag bara, de är skönt iallafall att vi bara har utomhusträning 1 gång i veckan.

började 8  idag igen å jag va grymt trött idag me! de tog 30 minuter för mig idag också att komma upp ur sängen, nu har de vart så i två dagar även fast jag har hoppat i säng innan 10, jag borde ju vara utvilad då? de är hälsovecka den här veckan i skolan så idag åkte klassen å körde laserdome med klassen å jag komm 1a av alla. så jag är lite stolt faktiskt:P nu är de 2a gången jag kommer etta faktiskt, jag kanske har en dold talang?:P

Ska väll åka hem till sötnos sen å mysa lite? väntar på att han ska ringa eller nått men de lär han väll göra när han kommer hem tror jag. ska kila nu, tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0