läggdags

Klockan börjar rulla mot sängdags, känner att jag måste gå å lägga mig iallafall en timme tidigare än vad jag gjorde igår för jag ligger vaken ett ta efter jag lagt  mig ner å blundar.  nu är det bara en  månad å 2 dagar tills familjen åker till värmen, skönt kommer det bli att bara ligga å slappa en vecka, å försöka bli lite brun iallfall. jag hoppas de är topp väder när vi åker ner. de kommer väll ligga mellan 20-25 grader men jag hoppas på några grader till faktiskt.

Dom engelska nationella proven börjar närma sig å jag är lite nervös inför de, jag vill prestera det bästa jag kan. men eftersom jag är värdelös på engelska så känns det hopplöst att tänka på högre betyg än G, men somsagt, jag får göra mitt bästa.  Nu säger jag godnatt för mig. sov gott allihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0