motionera mer

Sitter i skolan nu å ska snart ha matte, vi hade en föreläsning om kroppen., om kost och sånt som har med att man ska vara frisk och sånt att göra å de va faktiskt intressant. även fast man visste mycke av de han sa, man måste bara bli påmind om allt sånt. han sa att om rumpan är större än midjan så är man inte tjock men de tror jag inte stämmer faktiskt om jag ska vara ärlig.

Idag har jag iallfall träning, första träningen efter uppehållet å jag kan ju säga att jag inte längtar så mycke eftersom vi har utomhus träning å de är 0 gradit ute. de känns som om jag kommer får lunginflamaton, öroninflamation å hela köret, att jag kommer ligga i feber å förkylning. men jaja de är väll sånt man får ta, får hoppas på de bästa att de inte blir så. skriver mer när jag har lust ha de bra /tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0